Sayfalar

24 Haziran 2013 Pazartesi

Araba konvoy süsü-Ahmet Utku

Merhabalar,hayırlı haftalar olsun herkese..Nasılsınız,iyisinizdir inşallah?Düğün sezonu olduğundan bu sıralar yoğunum.Birde tüm ev halkı evde olduğu için yoğunluğum iki katına çıkıyor,onun için postları gecikmeli hazırlıyorum kusura bakmayın:(
Oğlumun sünneti için yaptığım hazırlıkları paylaştığım postların sonuna geldik.Konvoyda arabalara bağlamak için konvoy süsü yaptım,arabaların bir tarafına bu süslerden,bir tarafınada tül kesenin içine koyduğum küçük el havluları bağladım.30'ar adet yaptım ,malasef yetmedi:(  yetmeyen arkadaşlara müsait zamanımda hazırlamayı düşünüyorum.Konvoy süsleri sonradan kapı süsü olarak kullanılabilir.Gelin konvoylarında beyaz tül üzerine renkli inci ve kurdelalarla süslenebilir, çokta güzel olur..Tülleri büyük ponpon şeklinde yaptım,aralarına inci serpiştirdim,uçlarınada beyaz ve lacivert kurdela sarkıttım.çiçek buketi gibi çok güzel oldular.Mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle herkese sevgiler:)




Oğlumun sünneti için yaptıklarım burda ,burda ,burda ,burda
Sipariş ve bilgi için kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada ana sayfadaki iletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz.En kısa sürede size geri dönüş yapılacaktır..

10 yorum:

  1. Canım çok ciciler ellerine,emeğine sağlık...Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş:)
    Bu süslerden bizi arabaya da yetmemişti:P

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim canım,malasef benimde misafirlerime yetmedi:( Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel sevdiğin işi yapıyorsn.Herkese nasip olmuyor maalesef :)Çok güzeller her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,evet sevdiğim işi yapıyorum ve kendimi bunun için şanslı hissediyorum:)Sevgiler..

      Sil
  5. harika olmşlar eline sağlık eminim bunları alanalr çok beğenmişlerdir :)eskiden hep havlu bağlanırdı şimdi ne güzel işler yapılıyor sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,şimdide havlu bağlanıyor ama arabanın bir tarafınada bu süslerden bağlanılıyor..Sevgiler:)

      Sil
  6. canım harika olmuş ellerine sağlık çok beğendim
    çok şık durmuştur
    sonradan kapı süsü olarak kullanılması çok güzel
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynep'cim,kapı süsü olarakta çok güzel duruyor..Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)