Sayfalar

10 Mayıs 2013 Cuma

Kırmızı keçe peçetelik-Sibel

Merhabalar dostlar,hayırlı ve bereketli cumalar.Haftanız inşallah güzel geçmiştir.Benim tatlı bir telaş içinde geçti.Oğlumun sünnetini Hz.Muhammet(s.a.v) Peygamberimizin  sünnetine uygun olarak dualı yapıcam kısmetse.Duadan sonra yemek yenirken de tasavvuf müziği ve ilahilerle misafirlerime güzel bir gün geçirmelerini sağlamayı düşünüyorum inşaAllah..Salonum tutulmuştu,menüm hazırdı,tasavvuf müziği ve ilahi söylecek grubu ayarladık,kıyafetlerimizi az çok tamamladık.Sünnet şekerlerim bitti,Kısacası yavaş yavaş herşeyi oturtmaya başladık.İnşaAllah istediğim gibi sorunsuz bir sünnet cemiyeti olur..

Kendi sünnet cemiyetimle uğraştığım için bu sıralar toplu sipariş alamıyorum malesef ama ufak tefek beni çok zorlamayacak siparişleri müşterilerimi kırmamak adına alıyourm.Bu peçetelikte onlardan biri..Peçeteliğimi Sibel hanım için tasarladım.Kırmızı ağırlıkta kullandık ve kurdela güllerle süslemesihi destekledik.Biz çok beğendik,umarım sizlerde beğenirsiniz..Herkese mutlu bir hafta sonu dileğiyle sevgiler:)


24 yorum:

  1. Ayyy çok güzel yine yaa =) ellerine sağlık ablaaam :*

    YanıtlaSil
  2. Güzel düşünmüşsün canım,eminim herşey gönlüne göre olacak,çok güzel telaşlar bunlar.İyi ki diyorum oğlumu sünnet ettirmemişim doğar doğmaz,yoksa muhtemelen düğüne üşenirdim ama bu vesileyle düğün de oluyor.Peçetelik hoş olmuş,güle güle kullansınlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğar doğmaz sünnet ettirip düğünü büyüyünce yapanlarda var Tuba'cım ama bence erkek çocuk sünnetini hatırlamalı.İnşaAllah canım,umarım herşey gönlümce olur..Teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  3. Yine çok hoş bir çalışma olmuş. Marifetlerini kıskanıyorum haberin olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım..Estafurullah,bence her kadın marifetyidir..Sevgiler:)

      Sil
  4. Ay ay çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Allaha şükür artık her şey hazır Banum, inşallah çok güzel bir sünnet düğünü olucak.
    Peçeteliklerini çok beğeniyorum bu renkte yine çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen hazır gibi herşey Aslı'cım..Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  6. ,Allah kolaylık versin hepsi tatlı heyecanlar...
    Allah yardımcın olsun...
    Heyecanla bekliyoruz hepsini....
    Ellerine sağlık gene süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Canım,çok sağol..Bitirince hepsini paylaşacağım kısmetse..Sevgiler:)

      Sil
  7. İnşallah sünnet dilediğiniz gibi güzel geçer :)
    Peçetelik çok şirin olmuş yine ellerine sağlık,o koşturmacada vakit ayırmışsın maşallah.

    YanıtlaSil
  8. Şu peçetelikleri seviyorum. her an kopya çekebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, eminim senin elindende güzel peçetelikler ortaya çıkar.sevgiler:)

      Sil
  9. Çok beğendim emeklerine sağlık .Allah yardımcın olsun ,bunlar tatlı yorgunluklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuray'cım,evet bunlar tatlı yorgunluklar..Sevgiler:)

      Sil
  10. beğenilmezmi çok ama çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.yolun yarısını geçmiş işleri kolaylamışsınız.inşallah kalanıda çok güzel kolay ve sorunsuz geçecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkür ederim Alanay'cım,inşallah sorunsuz atlatıcağız.Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)