Sayfalar

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Asa sünnet şekeri- Ömer&Eren

Günaydınlar...Herkesler nasıl,keyifleriniz yerindedir umarım..Benim yerinde çok şükür.Hızlı bir tempoyla geçen ve geçicek olan Mayıs ayına ayak uydurmaya çalışıyorum.
Sevim hanım'ın oğulları Ömer ve Eren için Haziran'ın 2 sinde gerçekleşecek olan sünnet cemiyetleri için asalı sünnet şekeri yaptım..Ömer ve Eren kardeşlerin sünnet cemiyeti hayırlı olsun,Mevlam ailelerine  damatlığınıda göstersin diyerekten Asalı sünnet şekeri modelim..
Güzel bir gün geçirmenizdileğiyle sevgiler:)




Diğer sünnet şekeri modellerime bakmak isterseniz burda

18 yorum:

  1. Canım ellerine,emeğine sağlık çok şık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar ,
    Çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık...
    Güzel bir blog keşfetmişim takipdeyim...Sevgiler...
    chfashiontrend.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Canım ço güzel ve çok şık olmuşalr.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bir sürü yapmışsınız:) ben çok takdir ediyorum cidden.seri üretim olunca aynı şeylerden yapamıyorum o yüzden şapka çıkarıyorum.ellerinize sağlık ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Alanay:)yaptıklarımı toplu halde görmeyi seviyorum.Onun için seri üretimde sıkılmıyorum..Sevgiler:)

      Sil
  5. Harika olmuşlar. Ben yapsam 10. da sıkılıp bırakmıştım:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok cici olmuşlar...

    YanıtlaSil
  7. erkek torun istiyorum..torunumun sünneti için sana bunlardan sipariş vereyim istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah figen abla,erkek torunun olur,sünnet şekerlerinide yapmak bana kısmet olur,
      .Seve seve yaparım.Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)