30 Nisan 2013 Salı

Keçe magnet- sünnet çocuğu

Merhabalar herkese,keyifler yerindedir umarım.Sünnet çocuğu magneti çalıştım..Bu sefer biraz daha yüz hatları belirgin olsun istedim..Bu magnetlerin boyutları yaklaşık 9-10 cm civarında..Ben farklı bir amaç için çalıştım ama küçültülerek de çalışılıp,sünnet kınalarında,düğünlerinde tül ile süslenip,istenirse şapkalara çocuğun ismi yazılıp hoş bir hediye alternatifi olarak düşünülebilir..
Mutlu günler sevgiler:)
Papyonlarını farklı yaptım..Sizce hangisi yakışmış:)



Diğer keçe magnet çeşitlerim ise burda

14 yorum:

  1. aaaa çoook beğendim...
    çok orjinal olmuş...
    elleirne sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şirine'm..Beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  2. Banum Mavi rengi çok severim o yüzden Mavi dicektim ama ikisinede bakınca yok ikiside çok hoş olmuş :) gerçekten ayıramıcam.
    Birde gerçekçi yüz şekilleri çok güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım...Bencede ikiside yakıştı ama siparişi veren bayan lacivert istedi..bende lacivert yaptım..Çok teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  3. Bence mavi papyon daha iyi olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar bende mavi papyonu daha çok sevdim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuray'cım..Sevgiler:)

      Sil
  5. Valla maşallah canım harikasın ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım,birşeyler yapmaya çalışıyorum işte.Sevgiler:)

      Sil
  6. Ne kadar güzel olmuş :)Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Büşra'cım..Sevgiler:)

      Sil
  7. Değişik ve güzel olmuş
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)