Sayfalar

30 Nisan 2013 Salı

Keçe magnet- sünnet çocuğu

Merhabalar herkese,keyifler yerindedir umarım.Sünnet çocuğu magneti çalıştım..Bu sefer biraz daha yüz hatları belirgin olsun istedim..Bu magnetlerin boyutları yaklaşık 9-10 cm civarında..Ben farklı bir amaç için çalıştım ama küçültülerek de çalışılıp,sünnet kınalarında,düğünlerinde tül ile süslenip,istenirse şapkalara çocuğun ismi yazılıp hoş bir hediye alternatifi olarak düşünülebilir..
Mutlu günler sevgiler:)
Papyonlarını farklı yaptım..Sizce hangisi yakışmış:)



Diğer keçe magnet çeşitlerim ise burda

14 yorum:

  1. aaaa çoook beğendim...
    çok orjinal olmuş...
    elleirne sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şirine'm..Beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  2. Banum Mavi rengi çok severim o yüzden Mavi dicektim ama ikisinede bakınca yok ikiside çok hoş olmuş :) gerçekten ayıramıcam.
    Birde gerçekçi yüz şekilleri çok güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım...Bencede ikiside yakıştı ama siparişi veren bayan lacivert istedi..bende lacivert yaptım..Çok teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  3. Bence mavi papyon daha iyi olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar bende mavi papyonu daha çok sevdim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Valla maşallah canım harikasın ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım,birşeyler yapmaya çalışıyorum işte.Sevgiler:)

      Sil
  6. Ne kadar güzel olmuş :)Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Değişik ve güzel olmuş
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)