Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

Keçe duvar süsü

Merhabalar blog dostlarım,nasılsınız iyisinizdir inşallah?Ben çok yorgunum ve dinlenmeye hiç vaktim yok.Kısa molalarda bilgisayar başına oturunca azıcık dinlenebiliyorum..Ama bu durumdan şikayetçimiyim hayır değilim,çünki boş durmayı sevmeyen biriyim,muhakkak elimde oyalanacağım bir işim olucak..Akşam tv karşısında bile boş oturduğumu bilmem.Oğlumun sünnet şekerlerini yapmaya başladım,bu arada siparişlerimde oluyor .Gelen müşterilerimide kırmak istemyorum ama yavaş yavaş sipariş alımlarımı minimum en aza indirmeyi düşünüyorum.Son sünnet şekeri siparişimide dün teslim ettim.Umarım beni anlayışla karşılarsınız,zira kendi sünnetime az bir zaman kaldı,oğlum ''hep başkalarına yapıyorsun,bana yapmıyorsun'' demeye başladı:)

Neyse efendim Esin hanımın yakında sünnet cemiyetini yapacağı oğlu Buğra için keçeden duvar süsü yaptım.Daha önce burda malzemelerini burda da sünnet çocuğu magnetlerini paylaşmıştım.Yazı bayağı uzun olduğu için istediğim gibi yerleştiremedim ve fotoğraf çekmekte çok zorlandım.Resmen sekiz oldum:) Sevgili Buğra'ya hayırlı olsun diyorum, ailesine de Allah damatlığınıda göstersin..Güzel bir gün olması dileğiyle sevgiler:)


17 yorum:

  1. Canım Rabbim kolaylık versin,ellerine emeğine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım,amin inşallah Mevlam kolaylığını vericek..Sevgiler:)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bizde böyle bir yazı Eyüp 'ün diş buğdayı yaptığımız gün yapmıştık....Ama keçeden değil tabi ki ....
    elleine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,evet diş buğdayında,doğum gününde de çok güzel olur ,eminim sizinkide çok güzel olmuştur..Sevgiler:)

      Sil
  3. Çok çok güzel olmuş elleinize sağlık.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım....
    harika olmuş...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş canım
    ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel olmuş hem çalışmak çok güzel birey ben de boş kalmayı sevmem kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,Allah boş duranı sevmezmiş:)Sevgiler..

      Sil
  7. Tek kelimeyle süper olmuş,ellerine sağlık:)Sünnet şekerinde kolaylıklar diliyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tuba'cım..Amin inşallah kolay olucak..Sevgiler:)

      Sil
  8. ne kadar eğlenceli olmuş hoşgeldiniz yazısı.eminim buğra çok sevinmiştir.ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Boş oturmayı bende sevmiyorum mutlaka yapıcak bir şeyler çıkıyor :)
    Çok beğendim güzel ve özgün olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)