Sayfalar

23 Mayıs 2013 Perşembe

Keçe cupcakeli mutfak askısı,buzdolabı notluğu,çerçeve-hobi etkinliği hediyeleri

Günaydınlar sevgili blog dostları.İyisinizdir inşallah?Hepsini bir başlıkta toplayınca biraz uzun oldu başlık:)
Sevgili Müge çok güzel bir hobi etkinliği düzenlemişti..Bu güzel etkinlikte sevgili Büşra ile eşleşmiştim.Malumunuz oğlumun sünnet cemiyetinden dolayı çok yoğun günler geçiriyorum..Onun için hediyelerimi en nihayetinde sevgili Büşra'ya ulaştırmayı başardım.Büşra'dan çok beğendiğine dair çok güzel bir mail aldım..Gönül isterdi daha güzellerini yapayım ama vaktim kısıtlı olduğundan ve çok yoğun olduğumdan anca bunları hazırlayabildim..Hediyelerimi Büşra'nın güle güle kullanması dileğiyle,işte gönderdiğim hediyelerim..Herkese hayırlı cumalar,mutlu haftasonları:)

Keçe cupcake deseninden önce mutfak askılığı yaptım..İsterseniz havlunuzu asabileceğiniz,isterseniz farklı amaçlar içinde kullanabileceğiniz mutfak askılığı...


Ufak bir buzdolabı notluğu,magnet olarakta kullanılabilir..



Ve çerçeve magnet...


Hepsi toplu halde pek güzel durdular:)


Diğer keçe çalışmalarımı görmek isterseniz burda ;sipariş ve her türlü bilgi için bana kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz...

36 yorum:

  1. İnanmıyorumhepsimuhteşem,çok şeker ellerine,emeği
    ne sağlık canımsevgiler.Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Ellerine sağlık canım hepsi birbirinden güzel ve çok cici olmuş. Bloğunu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,hoşgeldiniz,en kısa zamanda ziyarete gelicem..Sevgiler:)

      Sil
  3. aaaaaaaa harıkaaa cok yaratıcı gule gule kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müge'cim..Güle güle kullanılması dileğiyle,sevgiler:)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık... güzel günlerde kullanılsınlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hikmet'cim,güzel günlerde kullanılması dileğiyle..Sevgiler:)

      Sil
  5. ne kadar da güzel olmuşlar ama ya..hayal gücünüze hayranım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık bunlar tam yemelik iştahımız kabardı:P

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Eyüp'cim,yaparken benimde iştahım kabardı:)

      Sil
  7. Bayıldımmm,ekrana girdim resmen çok hoş:))Ellerine sağlık,çok ince düşüncelisin:)

    YanıtlaSil
  8. cupcake temalı herşeye bayılıyorum,askıda harika olmuş ,eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  9. şahane olmuşlar!nasıl beğenilmesin.daha güzeli olamazki zaten.çok değişik uygulama olmuş.çok beğendim.ellerin dert görmesin .büşra hanımda güle güle kullansın.yoğun olduğumdan ikinci etkinliğe katılamadım ben.ama böyle gördükçe çok imrendim doğrusu.:)sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Alanay'cım,İnşallah başka etkinliğe katılma fırsatı bulursun..Sevgiler:)

      Sil
  10. Bunlar nefisss olmuşlar o kadar cıvıl cıvıllarki bayıldım ellerine sağlık canım sahibide sağlıkla güle güle kullansın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nehir'cim,beğenmenize sevindim..Sevgiler:)

      Sil
  11. Rengarenk ne guZeller yine dokturmussun ellerine saglik sirf bu yuzden buzdolabimi degistirecegim cunku onune magnet yapismiyor bende sadece yazlari mutfaktaki duvarin ust kisminda yeralan kalorifere yapistirir oldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,evet kimi buzdolabların(özellikle ankastre olanların) ön yüzlerine magnet yapışmıyor ama bazılarının yan duvarlarına yapışıyor..Magnet severler için zor bir durum..Ben kombinin üzerinede yapışıtırıyorum..Sevgiler:)

      Sil
  12. Ayy yine çook tatlı şeyler yapmışsınn ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. çok guzel işler cıkartmıssınızortaya. Emegınıze saglık. :)
    merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Çok özgün olmuş Banum çok beğendim ya :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Bunlar da çok güzel olmuş ;) Renkli renkli, çok şanslıymış hediye sahibi ;)

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuşlar.tasarımlarınız çok güzel.feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)