Sayfalar

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Bisiklet sünnet şekeri-Ahmet Utku

İyi geceler dostlar..İyisinizdir inşallah..Ben iyiym çok şükür,sünnet hazırlıklarım son sürat devam ediyor..Çok yoğun bir dönemden geçtiğim için çok fazla aktif olamıyorum.Bloglarınızı elimden geldiğince ziyaret etmeye çalışıyorum ama ziyaret edemediğim arkadaşlarım varsa bu dönem lütfen kusuruma bakmasınlar..
Daha önce burda malzemelerinin bir kısmını paylaştığım oğlumun sünnet şekerlerini bitirdim.Çok sevdim,çok hoşuma gitti ve zevkle çalıştım.Aile üyelerindende tam not alınca daha bir mutlu oldum..
Evet bir kısmını fotoğrafladığım bisiklet sünnet şekerlerimiz,beğenmeniz dileğiyle mutlu haftalar:)





Bisikletleri nikah şekeri, bebek şekeri olarakta süslemek mümkün.Nette bir çok süslenmiş modeli var.Hatta nişan ve söz cemiyetlerinizde de misafirlerinize hatıra olarak dağıtabilirsiniz..Diğer sünnet şekeri modellerine bakmak isterseniz burda

22 yorum:

  1. Canım ellerine,emeğine sağlık süper olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. aman yarabbim bunları tek tek elde yaptım deme sakın, düşer bayılırım....
    ama harikalar yaaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bisikletler hazır figen abla..Geri kalan süslemesini yaptım..Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Canım merakla bekliyordum,çok hoş olmuşlar,ellerine,yüreğine sağlık:)Oğluna şekerini kendi ellerinle hazırlamış olman ayrı bir gurur kaynağı,süpersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tuba'cım..Evet oğlumun sünnet şekerini kendi ellerimle yapmam çok güzel bir duygu..Sevgiler canım:)

      Sil
  5. Bisikletler çok güzel :)Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. bisikletli modelin çok güzel olmuş canım...
    bayıldım bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel hazırlamışsın hem uzun yıllar saklanıcak bir model olmuş. Cidden ne kadar güzel bir şey kendin hazırlaman, ellerine emeğine sağlık Banum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde çok güzel birşey Aslı'cım..Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  8. öncelikle kolaylıklar diliyorum.ama bunlar hayırlı işler ve telaşeside tatlı oluyor.bisikletli şekere hayran kaldım.çok güzel olmuş.ellerine sağlık sevgili Banu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı telaşlar..Çok teşekkür ederim Alanay'cım..Sevgiler:)

      Sil
  9. Değişik ve amaca uygun çok beğendim.Ellerinize sağlık canım.Selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık güzel olmuş:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)