Sayfalar

16 Ağustos 2017 Çarşamba

Keçe çerçeve magnet (50.yıl Besim Kadırgan İlkokulu)

Merhabalar herkese, iyisinizdir inşaAllah...Yoğunluktan zamanında paylaşamadığım  çalışmalarımı şimdi paylaşıyorum..

2015-2016 Eğitim Öğretim yılında mezuniyet hediyeliklerini çalıştığım 50.yıl Besim Kadırgan İlkokulu öğretmeni sevgili Meltem hanım,2016-2017 Eğitim Öğretim yılında okuttuğu 1. sınıf öğrencileri için  okuma bayramı hediyelikleri ve 4. sınıf öğrencilerini mezun edicek kendisi gibi öğretmen eşi de mezuniyet hediyelikleri için tekrar beni tercih ettiler..Bende minik öğrencilerin bu güzel ve anlamlı günlerine azda olsa katkı sağladığım için çerçeve magnetleri zevkle çalıştım...

50.yıl Besim Kadırgan İlkokulu 1/A sınıfı öğrencilerine okuma bayramı için çalıştığım ,kitap,kalem ve yıldız görselli keçe çerçeve magnetlerimiz;



Yine 50.yıl Besim Kadırgan İlkokulu 4/D öğrencilerinin mezuniyet için çalıştığım keçe çerçeve magnetler;


Paketlenmiş toplu olarak görelim birde;


Minik öğrencilerin ilk okuma heyecanları ve mezuniyetleri hayırlı olsun,Allah daha nice güzel ve anlamlı günler görmeyi nasip etsin hepsine...

Diğer çerçeve magnetlerime bakmak isterseniz burda mezuniyet hediyeliklerim ise Burda
Hayırlı,huzurlu,bereketli bir gün geçirmeniz dileğimle sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)