Sayfalar

19 Eylül 2016 Pazartesi

1.Sınıf okul kapı süsü (Meltem)

Yeni bir haftadan herkese merhabalar.2016-2017 Eğitim-Öğretim yılına başlamış bulunmaktayız.Yeni Eğitim-Öğretim yılı tüm öğretmenlerimize,öğrencilerimize ve velilerimize hayırlı olsun..Başarılı,sorunsuz bir yıl dilerim..
Günün anlam ve önemine uygun olan 1. Sınıf kapı süsü çalıştım.Yıl sonunda 4.sınıf öğrencilerini mezun eden öğretmen Meltem hanıma Burda öğrencileri için mezuniyet hediyesi çerçeveler hazırlamıştım..
Bu sene Meltem hanım 1. sınıfları okutmaya başlayacakmış,onun için 1. sınıf kapı süsü yapmamı istedi;


Okulun formalarına uygun olarak giydirilmiş  kız ve erkek öğrencilerle kapı süsümüzü tamamladım..Meltem hanıma ve öğrencilerine hayırlı olsun dileklerimi sunuyor başarılar diliyorum..Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda

Yeni haftanın  herkes için sağlıklı,hayırlı,huzurlu ve bereketli geçmesi dileğimle sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)