Sayfalar

9 Ekim 2015 Cuma

Düğün konvoy süsü-takı kurdelası-iğnedanlık (Selman & Gülizar)

Günaydınlar,hayırlı Cumalar herkese..Geride bıraktığımız hafta umarım hepiniz için güzel geçmiştir..Selman ve Gülizar çiftinin düğün hazırlıklarında sona geldik..Daha önce nişanları için hazırladıklarım Burda ve  Burda ,kına ve düğünleri içinse kına tepsi-sepet takımı , kına hediyelikleri-kına mumu , nikah şekeri hazırladım,son olarakta konvoy süsü ve takı kurdelası -iğnedanlık takımı hazırladım..

Konvoy süslerini nikah şekeriyle uyumlu lila tonlarında çalıştım..


Yine takı kurdelası ve iğnedanlıklarını da lila ve pembe tonlarında hazırlayıp,bütünlüğü yakalamaya çalıştım...


Selman ve Gülizar çiftine hayatlarındaki bu en özel günde beni tercih edip mutluluklarına ortak olmama olanak tanıdıkları için çok teşekkür ederim..Ve bir ömür boyu bir yastıkta kocamalarını dilerim mutluluklar..:)
Diğer konvoy süslerime ve takı kurdelası-iğnedanlıklarıma bakmak isterseniz burda ,burda ve Burda

Cumanın huzuru,duası ,bereketi üzerinize olsun sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)