Sayfalar

27 Şubat 2015 Cuma

Keçe magnet / anahtarlık / bebek şekeri / doğum günü magneti / çubuk süs (kuzu)

Hayırlı Cumalar olsun herkese..Günler ,haftalar,aylar hatta seneler çok çabuk geçiyor,hızına yetişemiyorum.Eminimki sizlerde yetişemiyorsunuz..Yine bir hafta bitiyor..Umarım hepiniz için güzel ve bereketli bir hafta olmuştur..

Arkadaşlarıma kuzu anahtarlık yaptım..Daha önce Nisa için yaptığım Kuzulardan bacak kısımları farklı oldu bu kuzuların..



Böylede güzel oldular..Diğer keçe magnetlerime bakmak isterseniz Burda  ,Cuma'nın huzuru,duası,bereketi üzerinize olsun..Sevgiler:)

2 yorum:

  1. Bağnucum şu kuzuları o kadar beğeniyorum, seviyorum ama bir türlü deneme fırsatım olmadı...
    çok tatlılar, çok sevilesi :)
    ellerine sağlık canım ve haklısın zamanın hızına yetişmek mümkün değil...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bençede çok sevimliler Esen'cim,çok geciktirmeden denemelisin:) Teşekkürler sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)