Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

Keçe cupcakeli peçetelik (TEMAD)

Haftanın başından güneşli bir Pazartesi'den herkese merhabalar..Bu sabah Annemi Umre ibadeti için Kutsal topraklara gönderdik..Mevlam sağlıkla gidip gelmesini, yaptığı ibadetleri,ettiği duaları kabul etsin,bizlere de Kutsal topraklara gitmeyi nasip etsin inşAllah..

Cupcake modelini hemen hemen her objede kullanır olduk..Daha önce bende Cupcakeli peçetelik-ekmek sepeti ve peçetelik yapmıştım.. Temad 'ın dayanışma ve yardımlaşma yemeğinde yapılan çekilişte ,misafirlere dağıtılan hediyelerde azda olsa benimde payım olsun diye bir tanede Temad için çalıştım...


Cupcakeleri hazır cupcake baskılı keçeden çalıştım..



Diğer keçe peçetelik-sepetlerime bakmak isterseniz Burda ve Burda

Bana  0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz..

Yeni haftanın herkes için hayırlı,sağlıklı,huzurlu ve bereketli geçmesi dileğimle sevgiler:)

4 yorum:

  1. Canım, Allah kavuştursun , anneciğin sağlıkla gidip gelsin.
    Peçeteliğini çok beğendim emeğine sağlık,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nuray'cım,darısı tüm gitmek isteyenlere..Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  2. Annecinle seni Allah kavuştursun bağnucum.
    Amacı gibi kendi de çok güzel olmuş. Ellerine saglik canım .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)