Sayfalar

1 Eylül 2014 Pazartesi

Keçe nazar boncuklu sünnet lavanta kesesi (Oğuz)

Yeni bir haftadan,yeni bir aydan merhabalar, Eylül ayı  ile birlikte sonbahara geçmiş bulunuyoruz,yavaş yavaş yaz bitiyor..Umarım Eylül ayı güzellikler getirir hayatınıza...

 Daha önce  burda oğlumun sünnet kınası için yaptığım,nazar boncuklu lavanta keselerinden,bu sefer Oğuz'un sünneti için hazırladım...


 Oğuz'un annesi Duygu hanım'ın steği üzerine;50 tanesine kurdela ile asma aparatı yaptım;


50 tanesinede sol üst köşeye kurdeladan fiyonk detayı yaptım..


Hepsini tek tek tül ile paketleyip,Duygu hanımın beğendiği etiketi zımbaladım..


Oğuz'un sünneti hayırlı uğurlu olsun,sevdiklerine ve ailesine Allah damatlığınıda göstersin..
Diğer lavanta keselerime bakmak isterseniz burda

Bana 0 538 3691644 Nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ve sayfamın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz...

Yeni haftanın,yeni ayın sağlık,huzur,mutluluk ve bereket getirmesi dileğimle sevgiler:)

3 yorum:

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)