Sayfalar

19 Eylül 2014 Cuma

Bebek saç bantları

Hayırlı cumalar herkese,yine geldik bir haftanın sonuna,umarım geçtiğimiz hafta gelecekte hatırlayacağınız güzelliklerle geçmiştir..

Müşterilerimden gelen istek doğrultusunda ara ara bebek saç bantları yapıyorum,bazende hediye olarak gönderiyorum...Paylaşmaya sıra bulamadığım bebek saç bantlarını bugün sizlerin beğenisine sunmak istedim:)




Saç bantlarını minik prenseslerin güle güle kullanması dileğimle,diğer taç ve bebek saç bantlarıma bakmak isterseniz  Burda

Cuma'nın duası,huzuru,bereketi üzerinize olsun sevgiler:)

2 yorum:

  1. Çok şeker bu bantlar Bağnucum, ellerine sağlık. Ben de Ali Deniz'in okulundaki doğum günlerinde kız arkadaşlarına hediye vermesi için yapacağım, hem bant, hem taç ;) ilk fırsatta inşallah bakalım :)
    Sevgiler, hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esen'cim,senin ellerinden çıkacak güzellikleri merakla bekliyorum sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)