Sayfalar

16 Haziran 2014 Pazartesi

Metal gemi sünnet şekeri - Ali Efe

Günaydınlar,hayırlı ve mutlu haftalar herkese..Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..Tatile giren öğrenciler ve veliler içinde tatilin ilk günler güzel geçiyordur inşallah..

Geçtiğimiz Mayıs ayında Ali Efe için metal gemi sünnet şekeri çalıştım.İlk defa çalıştığım bir model oldu..Açıkçası çokta hoşuma gitti...


300 adet gemi ile küçük bir deniz ordusuna sahip oldu Ali Efe:)



Ali Efe'ye ve ailesine sünneti hayırlı olsun,Allah damatlığınıda göstersin dileklerimi gönderiyorum..Diğer sünnet şekerlerime bakmak isterseniz Burda   

Sipariş ve iletişim için bana, 0 538 3691644 Nolu telefondan , kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-iletişim kısmından ulaşabilirisinz...

Yeni haftanın herkese sağlıklı,huzurlu,bereketli,hayırlı geçmesini dilerim sevgiler:)

7 yorum:

  1. Bağnum kaçırdığım bütün işlerine baktım, hepsi öyle güzel ve özenli ki ellerine emeğine sağlık.
    300 tane Gemi ile sefere bile çıkar Ali Efe :) çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Aslı'cım,çok teşekkür ederim bütün işlerim için,300 gemi ile sefere çıktı bile Ali Efe,sevgiler canım:)

      Sil
  2. Bu gemilere bayıldım Bağnu'cum her zaman ki yerden mi aldın? Ellerine,emeğine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Derya'cım,ayın yerden almadım canım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy çok hoş bayılıyorum böyle şeylere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorumçok güzel oluyorlar,teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  5. ne çok çalışmanı kaçırmışım ben yine :) yetişemiyorum hızına.maşallah sana .çok güzeller yine.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)