Sayfalar

4 Haziran 2014 Çarşamba

İsimli sünnet havlusu süsleme - Yakup

Soğuk ve yağmulu bir İzmit sabahından günaydınlar herkese..Kış geri geldi:)

Sünnet çocuğu Yakup için,teyzesi Demet hanım  ,sünnet yatağının süslemesinde kullanmak amacıyla yatak başına isimli sünnet havlusu süslememi istedi..İlk defa çalıştığım yatak başı için sünnet havlusu ,benim içinde zevkli bir çalışma oldu....


Saks mavisi keçe nazar boncukları ve Yakup'un ismi,sünnet olacağı tarihide yazarak süslediğimiz havu Demet hanım tarafından çok beğenildi ,çok güzel geri dönüş aldım:)


Sevgili Yakup'a ve ailesine sünneti hayırlı olsun diyorum,Allah damatlığınıda görmeyi nasip etsin...Diğer sünnet süslerime bakmak isterseniz Burda

Sipariş ve hertürlü bigi için bana 0 538 3691644 nolu telefondan ,kardeslernikahsekeri@htmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-iletişim bölümünden bana ulaşabilirsiniz...

Hayırlı,bereketli ve güzel bir gün dileğiyle sevgiler:)

4 yorum:

  1. Canım ellerine,emeğine sağlık harika olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. mavi bocuk hem görsel olarak çok güzel hem her şeye çok yakışıyor.havluda bunun kanıtı olmuş.ellerine sağlık bağnucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVet Dolunay'cım,mavi boncuk her şeye yakışıyor,teşekkürler sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)