Sayfalar

21 Şubat 2014 Cuma

Düğün arabası konvoy süsü- Necla

Günaydınlar,hayırlı cumalar herkese...Yine geldik bir haftanın sonuna.. Umarım,geride bıraktığımız hafta anılarınızda güzel bir şekilde yerini almıştır..
 Ponpon konvoy süslerimi bu sefer gelin konvoyu için hazırladım..Necla hanım'ın isteği üzerine beyaz,pembe,lacivert ve pembeli-beyazlı,lacivertli-beyazlı olmak üzere 4 çeşit hazırladım.Lacivert olanını daha önce  burda oğlum ve Salih-Asrın kardeşler için hazırlamıştım..Pembe ve beyazda aralarında yerlerini aldı ve çok güzel oldular..Bizler beğendik,sizlerinde beğenmesi dileğiyle Cuma'nın  huzuru,bereketi üzerinize olsun,mutlu haftasonları sevgiler:)






Sizde düğün konvoyunuzda bu ponponlardan yaptırmak isterseniz kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

10 yorum:

  1. ne güzel duruyor ama sanki maviler daha hoş ve göze daha hitap etti bbana göre.)
    Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maviler daha canlı ve sünnet için uygun,pastel tonlar gelin konvoyu içinde şık durur..Teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  2. Bağnu'cum harika ellerine,emeğine sağlık hayırlı bol kazançlar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım,amin cümlemize hayırlı kazançlar nasip etsin Mevlam,sevgiler:)

      Sil
  3. Çok şık olmuşlar canım.Havluların yerini çoktan sallamışlar...

    YanıtlaSil
  4. ya ne güzel fikirler bunlar yaa.maşallah sanaaa!

    YanıtlaSil
  5. harikalarrr gerçekteennnn de..
    çok hoş bir fikir..:)
    emeğine sağlık canım...
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)