Sayfalar

24 Aralık 2013 Salı

Çerçeve nikah şekeri - Tuğba&Şaban

Günaydınlar,güne güzel başlamışsınızdır inşAllah:)Aslında bu postu dün sabah yayınlayacaktım,çünki Tuğba&Şaban çiftinin düğünleri 14 aralıkta oldu ve ben ürünleri 14 aralıktan önce teslim ettim.Geçen hafta sırada bekleyen postlarımı yayınladım,Tuba&Şaban çiftinin nikah şekerlerinide yeni haftada yayınlamayı düşünüyordum ki eşim hafta sonu bilgisayara format attı,bilgisayarda kayıtlı bütün resimlerimi yedeklemesini istedim kendisinden oda yedeklediğini söyledi ,dün sabah bir bakarım ki yeni bitirip teslim ettiğim işlerimin ,fotoğraflarını çekip bilgisayara kaydettiğim dosyam silinmiş.Bir anda sudan çıkmış balığa döndüm,neye uğradığımı şaşırdım..Allahtan fotoğraf makinasındaki resimleri silmemiştim de fotoğrafları kurtardım..Dün onlarla uğraştığım için postu yayınlamak bugüne kaldı..
Neyse efendim  Daha önce burda çiçeklerini paylaştığım,Tuğba&Şaban çiftinin çerçeve nikah şekerlerini düğün tarihlerinden önce teslim ettim,güzel , değişik ve sahiplerininde beğendiği bir model oldu.Bende böylelikle nikah şekeri arşivime yeni bir model daha eklemiş oldum..Tuğba ve Şaban çiftine bende mutluluklar dilerim..
Geç oldu ama olsun daha haftanın başındayız,yeni bir hafta herkese sağlık,bereket,huzur ve mutluluk getirsin,sevgiler:)




11 yorum:

  1. Bazen böyle kazalar oluyor Bağnucuğum ,benim eşimde yıllardır biriktirdiğim arşivimi silmişti Allahtan yedeklemiştim dikkat etmek gerekiyor geçmiş olsun:))
    Çerçeveler çok hoş ellerine sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bütün fotoğraflarım yedekli,eşimde bu konuda çok hassastır ama işte son yaptığım işleri eklediğim klosörü gözden kaçırmış..Neyse hepsi fotoğraf makinasında vardı da kurtardık,teşekkür ederim Mehtap abla,sevgiler:)

      Sil
  2. Ama çok güzel olmuşlar gerçekten ellerine sağlık Bağnu'cum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öznur'cum,evet gerçekten güzel oldular..Sevgiler:)

      Sil
  3. Geçmiş olsun, harika görünüyorlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Bağnu'cum ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. vaoov cidden çok şıklar.bravo bağnum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)