Sayfalar

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Keçe lavanta keseleri

Yağmurlu bir İzmit sabahından günaydın dostlar.Şiddetli sağanak yağmur yağıyor şu anda..Nisan bitti Mayıs ortasındayız ama Nisan yağmurları şimdi yağacak gibi..

Yine model olarak lavanta kesesi yaptım.Keselerin kumaşı ve rengi aynı.Elimde bir tek bu kumaşlar olduğu için değerlendiriyorum.Tabi farklı desen ve renk kumaşlarlada denenebilir..Ben çok sevdim bu figürli lavanta keselerini..Bu sefer twety ve uğur böceğinin kafasını çalıştım..İçleri elyaf ve lavanta dolgulu..Misler gibi kokuyorlar.Bebek doğumlarında,bebeklerin 6.ay kınasında,doğumgünlerinde hatta diş buğdaylarında bile misafirlerinize hediye olarak dağıtılabilir. Güzel ve bereketli bir gün geçirmeniz dileğiyle,sevgiler:)




Diğer lavanta keselerime bakmak isterseniz burda  

12 yorum:

  1. Canım süpersin maşallah ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimliler...
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. canım çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuşlar her zamanki gibi.Ellerine sağlık.Tweety'li olana bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. hemde ne güzel hediye olur bu keseler.çok şirin ve güzeller.ifadeleride çok güzel olmuş.ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede çok güzel hediye olurlar..Çok teşekkür ederim Alanay'cım..Sevgiler:)

      Sil
  6. :) canım çok sevimliler bunlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sevimliler Hikmet'cim..Teşekkürler,sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)