Sayfalar

22 Mart 2013 Cuma

Keçe çubuk süs-İzem

Yağmurlu bir günden herkese günaydın.Keyfiniz,sağlığınız yerindedir inşallah? Bugün sizlere İzem'in 2 Nisanda yapılacak , 6.yaş doğum günü için yaptığım keçe çubuk süsleri getirdim..Daha önce Burda malzemeleriyle ilgili bir kare paylaşmıştım.İzem'in annesi Burda ve burda dolgulu modelini çalıştığım kuzulardan dolgusuz olarak istedi.İlave olarakta dolgusuz araba çubuk süs istedi.İzem'in doğum gününe gelen kız arkadaşlarına kuzu,erkek arkadaşlarına araba çubuk süslerden hediye edilecekmiş.Minik bir kuzuyu sevindirdiğim için ne mutlu bana:)Doğum günün kutlu olsun İzem Nice yaşlara:)




Arkalarının temiz gözükmesi için,bir kat daha keçe yapıştırdım.






Diğer çubuk süslerime bakmak isterseniz Burda

Hertürlü soru ve siparişleriniz için kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Tüm blog dostlarıma Hayırlı,Bereketli Cumalar dilerim.Bevgiler:)

30 yorum:

  1. harikaa olmuşlar canım ellerine sağlık..Satışların daim olsun inşAllah..

    YanıtlaSil
  2. Hayran oluyorum keçe yapana, emeğine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canım harika olmuşlar
    ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Canım hayırlı cumalar harikasın maşallah ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim derya'cım..Sanada hayırlı cumalar..Sevgiler:)

      Sil
  5. arabalıyı çok beğendim...
    kutuda çok güzel...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. emeklerin sağlık çok güzeller :))

    senide mimledim canım :))


    http://gulihan.blogspot.com/2013/03/2-mim-gelmis-hos-gelmis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.En kısa sürede cevaplıyacağım.Sevgiler:)

      Sil
  7. Bende tam sana yazmaya geliyordum,yorumu gördüm:)Kalp kalbe karşımış::)
    Ellerine sağlık canım,çok güzel çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meliha'cım.Evet kalp kalbe karşıymış:)Sevgiler..

      Sil
  8. maşallah sana kuzum seri üretime geçmişsin.
    emeklerinin karşılğinı çok gör kuzum:)

    YanıtlaSil
  9. Ellerin dert gormesinde daha guzellrini yap:)

    YanıtlaSil
  10. maaşallah ya ne kadar güzel yapıyorsunuz
    eminim zevkle sıkılmadan yapıyosunuzdur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Çok severek zevk alarak yapıyorum.Sıkılsam yapamam..Sevgiler:)

      Sil
  11. Maşallah çok güzel şeyler yapıyorsun:)Ellerine emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel işler yapıyorsun, arabalarda kuzularda çok güzel. Kuzularını zaten çok beğeniyorum :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım.Sizlerin böyle güzel yorumlarıyla daha çok motive oluyorum..Sevgiler:)

      Sil
  13. canım çok ama çok güzel olmuş bayıldım sahibide güle güle kullansın sevgiyle kal canım ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)