Sayfalar

6 Aralık 2012 Perşembe

Hediyelerim Geldi:)

Merhabalar..Dün aşuremi yaptım,hersene olduğu gibi evde Kur'an- ı Kerim'imi  de okuttum..Allahım kabul etsin inşallah..Herkesin evine (benimde evime)bereket versin İnşallah... Nurayca Tasarımlar blogunun sahibesi çok sevgili Nuray hanım ,blogunun 500.üncü izleyiciye ulaşması sebebiyle çok güzel bir Çekiliş düzenlemiş ve Kazanan şanslı kişi ben olmuştum..Bugün hediyelerim elime ulaştı..Çok beğendik,özellikle kızım çorabı hemen sahiplendi..Fincanlada çok keyifli kahveler içeceğim,her kahve içtiğimde Nuray hanımı hatırlayacağım.. Nuray hanıma bu güzel hediyeleri gönderdiği için ayrıca güzel dileği içinde çok teşekkür ediyorum..Evet işte hediyelerim;

19 yorum:

  1. öncelikle allah kabul etsin..hediyelerinide iyi günlerde kullan..sevgiler.resim kırık yalnız görünmüyor.

    YanıtlaSil
  2. Allah kabul etsin evinize bereket huzur sağlık getirsin dualarınız kabul olsun inşallah ....
    Ayrıca hediyelerinizde çok güzel sağlıkla kullanın inşallah hep böyle hayatta şanslı olun ;)

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin canım...
    hediyelerin çok güzelmiş...
    güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  4. Canım çok şıklar iyi günlerde kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nehir,Şirine'm ve Derya'cım çok teşekkür ederim..Amin inşallah hepimizin duaları kabul olur..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. gule gule kullan arkadasım. benim icin de bir fincan kahve iç olur mu?

    YanıtlaSil
  7. Sevgili okuyan hoş geldin..Çok teşekkür ederim.Sevgili Alişnur çok teşekkür ederim arkadaşım..Herkesin yerine kahve içicem:)..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Bu hediyelerini görmüş ve çok beğenmiştim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Aslı'cım çok teşekkür ederim canım..Neslihan hanım hoş geldiniz ,çok teşekkür ederim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Sağsağlim ulaştığına sevindim ,birazdan posta bahsedicem:)) çok maceralıydı,tekrar hediyelerini güle güle kullan sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı maceralı oldu gelişleri..Olsun memleket görmüş oldular böylelikle..Sonunda geldiler..Çok teşekkür ederim Nury Hanım'cım ellerine sağlık:)

      Sil
  11. tebrik edemedim çok ama çok sevindim kendime çıkmış gibi inanın güle güle kullanın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İsmihan'cım..Bende çok sevindim..Kahvemi içtikçe Nuray hanımı hatırlıyorum..Sevgiler:)

      Sil
  12. Tebrik ederim hediyelerinizi güle güle kullanın:)
    sevgiyle kalın,,

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)