Sayfalar

14 Haziran 2012 Perşembe

Mert'in kına mumları:)

Herkese iyi geceler..Ailecek yoğun günler geçiriyoruz..Malum sünnetimiz var..Bu yüzden Pc başına nerdeyse hiç oturamıyorum gibi bir şey..Blogları gezemiyorum,yorumlarımı bırakamıyorum..Neyse sünnetimiz bitsin telafi ederim inşallah:) Düğün için hazırlıklarımız tam gaz devam..Düğün olurda kına olmadan olurmu?Hep duyardım insanın en keyif aldığı düğünü oğlunun sünnet düğünü derler.Çünki karışan iki farklı aile yok..Sadece anne ve baba ortaklaşa karar verip uyguluyor..Kendi çocuğumda daha bu duyguyu yaşamadım(İnşallah seneye yaşıyacağım),ama sağolsun yeğenimde tatma fırsatı buldum..Hediyeliklerini büyük bir zevkle yaptım..Kına gecemizi de yapıcaz kısmetse..Kınada kullanılmak üzere kına mumları yaptım..Sünnet kınası olduğu içinde mavi ve lacivert renklerini tercih ettik..Kına tepsisinide lacivert yapıyorum..Ama kına keselerinde bunu düşünemedik,kırmızı çalıştık:)Olsun buda nazarlığı olur..Kına tepsisi ve kına keselerinden önce kına mumlarımız..Buyrun:)Tüm güzellikler sizlerin olsun..


Gelin olucak kızlarımıza model olması açısından aralarına bir tanede kırmızılı çalıştım:)


6 yorum:

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)