Sayfalar

16 Mart 2012 Cuma

Yeni Nikah Şekerleri:)

Merhabalar,herkese hayırlı Cuma'lar dileyerek başlamak istiyorum..Kar yağmaz artık Mart'ın 15'ine geldik ,yağmur yağar diye düşünüyorduk ki dün sabah gözümüzü bir açtık yine her yer bembeyaz..Bugün azıcık güneşi görünce eridi..Bu son kardır değilmi?Yağmaz artık...
İki gündür kursa gittiğim için blogumla ilgilenemedim.. Sevgili Filiz ,Ülkü ve Havva'nın önderliğinde oluşturulan http://blogger-anneler.blogspot.com/ blogunun, blogları olan anneleri bir araya getirdiği  ,listesini tek tek çıkardı ve bizlere tüm blog annelerini bir arada bulabileceğimiz çok güzel bir post hazırladı..http://blogger-anneler.blogspot.com/2012/03/blogger-anneler-listesi.html Bakmak isteyen bağlatıyı tıklayabilir...Onlara burda çok teşekkür ediyorum..Bende sadece blogger annelerini ziyaret etmeye çalıştım..Tabi hepsini ziyaret edemedim..Bugün ziyaretlerime devam ediceğim..
Boş bulduğum ufak bir zaman diliminde ise 3 tane nikah şekeri modeli yapabildim...Benim pek içime sinmedi ama yinede sizlerle paylaşmak istedim..Güzel bir gün olması dileğiyle sevgiler:)





10 yorum:

  1. Çok şık olmuşlar canım ellerine sağlık :)
    Sayfamda mimledim seni eğer cevaplamak istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlayda'cım...Mimlemek asıl oluyor inan hiç bilgim yok..Yapabileceğim birşeyse seve seve:)

      Sil
  2. Hayırlı cumala, çok şeker olmuşlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,hoş geldiniz..Sizede hayırlı Cuma'lar...

      Sil
  3. Ellerine sağlık bence güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Aslı'cım..Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Çok şık olmuşlar elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Sevgili Nergiz:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)