Sayfalar

21 Mart 2012 Çarşamba

Boyutlu Keçe Çiçekli Polar Şal..

Merhabalar..Haftasonundan beri hava çok güzel..Güneşli,tam bahar havası..İnsanın içi açılıyor.:)Güzel havayı fırsat bulunca ,kışın puslu havasından evi kurtarayım diye bahar temizliği yaptım..Haftasonundan beri temizlikle uğraşıyorum..Tabi araya siparişlerimde girince dahada yoğun oldu..Sağlık olsunda ,yeterki çalışalım,üretelim..''İşleyen demir ışıldar'' diye boşuna dememiş atalarımız:)
Dişçi randevuma gitmeden önce sipariş üzerine çalıştığım boyutlu keçe çiçekli polar şalımı sizlerle paylaşmak istedim..Sağlıklı,bol güneşli günler..Sevgiler herkese:)


12 yorum:

  1. Çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım bayıldım ne gügel olmuş ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle işleyen demir ışıldar, tıpkı bu polar şalın ışıldaması gibi, emek var üzerinde ne de olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevdiye..Hoşgeldin..Sevgiler:)

      Sil
  4. Harika olmuş,inan bayıldım..
    Ellerine,emeğine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Hayat Cafe:)Hoşgeldin:)

      Sil
  5. Bloguma hosgeldiniz:) bende geri ziyarete geldim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,iyiki geldiniz..Yine beklerim sevgiler:)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş.elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)