Sayfalar

26 Ocak 2012 Perşembe

Keçe Bebek Şekeri

İyi geceler..Bebek şekerlerine bu seferde keçe katmak istedim...Ben keçenin kursuna gittim..Özellikle yün keçenin kumaşa özel keçe iğnesiyle işlenmesi sonucu oluşan keçe nakışı kursuna gittim.Çok güzel bebek yatakörtüsü yaptım, akabinde salon takımı yaptım.Bunların fotoğraflarını zamanla paylaşacağım...Dönem sonunda da hocamız kalıp keçelerle çalıştırdı bizi..Kalıp keçelerden ise resimlerini ara ara paylaştığım peçetelik,sepet,duvar çerçevesi gibi pek çok ürün yaptım...Yaptığım ürünlerin fotoğraflarını ara ara ekliyeceğim..
Gerek Tiryaki Hobi'de,gerek sesiber'de,gerek benoğlumhobilerim(yuncafe),gerek annesininhobileri(ayamaya)'da ve daha ismini sayamadığım birçok blogta gördüğüm keçeyi bebek şekerine uyarlamayı bende denedim ve sonuç hoşuma gitti.Evet ilk keçe bebek şekeri hellokity denemem...

4 yorum:

  1. tatlım ziyaretin için ve ürünlerimi beğendiğin çok teşekkür ederim..ne güzel eğitimini almışsın bu işin..ben senin kadar şanslı değilim sıfırdan başladım hiçbişey bilmeden kendi kendime öğrendim biçokşeyi..sana kolay gelsin ilk denemende çok güzel olmuş ellerine sağlık canım bol satışlar olsun..görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  2. Ziyaretiniz için ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. blogunuzda bana da yer verdiğiniz için teşekkürler :) emeklerinizin hepside çok güzel,iki kız kardeş beraber üretmek harika olmuş, tekrar hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  4. Bloğumuzu ziyaret ettiğin için biz sana teşekkür ederiz..Evet bir elin nesi var iki elin sesi var oldu bizim durum..Hoş geldin:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)