Sayfalar

25 Eylül 2017 Pazartesi

Keçe bulut toka-papyon (Nurcan hanım)

Yeni haftadan herkese merhabalar..2017-2018 Eğitim-Öğretim yılına başlarken birbirinden değerli öğretmenlerle çalışma fırsatım oldu..Nezaket hanım için hazırladıklarımı Burda ve Burda paylaşmıştım..

Yine bir diğer öğretminimiz Nurcan hanımın 2016-2017 eğitim-öğretim yılında mezun ettiği 4. sınıf öğrencilerine mezuniyet hediyeliklerini hazırlamıştım..Ve Nurcan hanım bu eğitim-öğretim yılında okula yeni başlayan öğrencilerini güzel karşılamak için  kız öğrenciler için  bulut tokalar-erkek öğrenciler için ise bulut papyonlar hazırlamamı istedi..
Okula başlayan minik öğrencilere tüm okul hayatları boyunca başarılar dilerim...





Keçe dolgusuz bulutlar rozet olarak,doğum günü magneti,bebek magneti,anahtarlık olarakta istek doğrultusunda çalışılabilir..

Diğer mağnet çeşitlerime bakmak isterseniz Burda

Yeni haftanın herkes için hayırlı,huzurlu,sağlıklı ve bereketli geçmesi dileğimle segiler:)

2 yorum:

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)