Sayfalar

6 Nisan 2015 Pazartesi

Safari kapı süsü (KAAN)

Yeni bir haftadan herkese günaydınlar..Hafta sonunuz güzel geçmiştir inşAllah...Daha önce burda ismi belli olmayan minik bir prens için yaptığım safari kapı süsümü bu sefer minik Kaan  için çalıştım..


Minik Kaan'ın ve annesini kapı süsünü güzel günlerde güle güle kullanmalarını dilerim..Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda

Bana 0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz..

Yeni haftanın herkese sağlık,huzur,mutluluk,barış ve bereket getirmesi dileğimle sevgiler:)

4 yorum:

  1. oh yine içim açıldı gelince sayfana.çok ama çok şirin ve güzel.bakınca hep çocuk olasım geliyor valla.:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim Dolunay'cım.,haklısın şimdi yapılanları gördükçe çocuk olası geliyor insanın.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy bu şirin hayvanları bende çokk seviyorum... valla ben bunları yaparken bile seviyorum:))) ellerine sağlık diğer işlerin gibi bu da çok güzel olmuş Bağnu'cum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum bu hayvanları ,çalışırken de çok keyif alıyorum Öznur'cum,çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)