Sayfalar

8 Eylül 2014 Pazartesi

Sünnet kapı süsü - ( S.Arda-Alperen)

Yeni bir haftadan herkese merhabalar..Bugün mini mini birler ve anaokulu öğrencileri ders başı yaptı.. Uzun sürecek okul maratonuna merhaba dediler..Tüm birinci sınıf ve anaokulu öğrencilerine ve velilerine hayırlı uğurlu olmasını ve başarılar dilerim:)

 Sinan bey daha önce Başar için yaptığım kapı süsünden oğulları S.Arda ve Alperen için istedi...


Sünnet çocuklarının isimleri uzun olduğu için kapı süsünün isim plakasına sıdırmak için harfleri küçük kesmek zorunda kaldım..Böylede güzel oldu:)



S.Arda ve Alperen'in sünnetleri hayırlı uğurlu olsun Allah damatlıklarınıda göstersin..  Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda ,Burda veBurda

Sipariş ve ilatişim için bana 0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz..

Yeni haftanın herkes için hayırlı,huzurlu,sağlıklı,mutlu ve bereketli geçmesi dileğimle sevgiler:)

2 yorum:

  1. Harf sığdırmak gerçekten zor, kalıp almayı düşünüyorum bu yüzden. Çok beğendim keşke bizim çocukların zamanında olsaydı .Emeğine sağlık canım ,bol satışlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nuray'cım,uzun isimlerde harflerin boylarını ayarlamak ve sığdırmak için bayağı uğraşıyorum..Kalıp almak işi yarar..Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)