Sayfalar

25 Haziran 2012 Pazartesi

Keçe peçetelik

Günaydınlar..Yeni bir hafta,yeni güzellikler getirir umarım...Yoğun dönemimi atlattım şükür,düğünümüz bitti,annemin ameliyatı sorunsuz geçti...Şu sıralar çok  yoğun olmasamda boş da durmuyorum..Daha önce Burada paylaştığım keçe peçetelikten yapmıştım Havva hanıma..Şimdi ise biraz farklı bir peçetelikte annesi için istedi..Mutfak dolabının renklerini söyledi bende ona yakın renklerde yapmaya çalıştım..Sonuçtan Havva hanımda,anneside bende memnun kaldım..Bu renk tonuyla daha önce çalışmamıştım..Renk kombinasyonu çok hoşuma gitti.. Bu rengi farklı objelerde de kullanacağım gibi...Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiler:)




14 yorum:

  1. Renkler harika olmuş ellerinize sağlık sahibi iyi günlerde kullansın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap abla..Sahibininde renkler çok hoşuna gitti.Bendende sevgiler:)

      Sil
  2. çok güzel olmuş, bugune kadar en çok begendıgım peçetelik diyebilirim

    YanıtlaSil
  3. öncelikle geçmiş olsun canım...
    peçeteliğin çok hoş olmuş...
    elleirne sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şirine'm,hem annem için hem peçetelik için...Benden de sevgiler:)

      Sil
  4. çok geçmiş olsun.Düğününüz de hayırlı olsun bu arada :)Peçeteliği çok beğendim .elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün sırası benim paşamda..Seneye kısmetse onun sünneti var..Çok teşekkür ederim sevgili Buket:)

      Sil
  5. GEÇMİŞ OLSUN CANIM...
    ANNECİNE ACİL ŞİFALAR VE SELAMLAR.
    ELLERİNE SAĞLIK HER ZAMANKİ GİBİ MUHTEŞEM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşe'cim..Hem annem adına,hem kendi adıma..Ve aleyküm selam..Sevgiler:)

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım,
    peçetelik harika seneye düğüne sendeyiz desene:)))

    YanıtlaSil
  7. nasıl temizlenir acaba bu peçetelik...merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinanızın yünlü programında yıkayabilirsiniz,kuruduktan sonra saç spreyi ile spreylerseniz eski formuna kavuşur,ama güvenemem derseniz ılık suda elde de temizleyebilirsiniz,yine saç spreyi sıkarsanız eski sert formuna kavuşur..

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)