Sayfalar

29 Haziran 2012 Cuma

Keçe kalp kutu

Herkese hayırlı Cuma'lar olsun..Acısıyla,tatlısıyla,üzüntüsüyle,sevinciyle bir haftayı daha bitirdik..Tatil sezonu açıldı,yavaş yavaş tatile çıkılmaya başlandı..Güzel,keyifli tatiller olsun o zaman...Eşimde bu akşam itibariyle izne çıkıyor..Bizde kısmetse tatile gidicez ama yaklaşık 10 gün daha buralardayız..
Keçeden bu sefer kalpli  kutu yaptım..Kızımın arkadaşının doğum günü vardı..Ona hediye yaptım..Takılarını,tokalarını koyar diye..Uzun zamandır aklımdaydı kalpli kutu yapmak.Melisa'ya kısmetmiş..Melisa'nında,kızımında,benimde çok hoşuma gitti..Bir tanede kızıma yapıcam ama bakalım ne zaman...İşte kalpli keçe kutumuz..Keyifli bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle sevgiler:)


14 yorum:

  1. Çok güzel bir hediye olmuş.Sahibi mutlu günlerde kullansın. Emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuray hanım..Sahibi genç bir kız,tam onun yaşına göre oldu..Sevgiler:)

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ PEMBE PEMBE ÇOK BEĞENDİM,HAYIRLI CUMALAR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,pembe pembe bizde,sahibide çok beğendik...Sizede hayırlı Cumalar olsun..Sevgiler:)

      Sil
  3. Kalp şeklindeeee.... Bayılmazmıyım ben buna, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu abla..Ben de çok hoşuma giderek yaptım..Sevgiler:)

      Sil
  4. çok hoş olmuş çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Canım çok şık ellerine.,emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ah bu çok şeker!
    Elleirne sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. canım benim harika olmuş bu çok beğendim gerçekten ellerine sağlık... buarada sık gelemiyorum sana ama sen bıkmadan usanmadan ziyaret ediyorsun beni çok teşekkür ederim... sorun nerde bilmiyorum ki bende seni izliyorum ama yazıların izleyici panelimde görünmüyor oyüzden denk getirip gelemiyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Necla'cım..Çok teşekkür ederim..Yaptığın çalışmalar çok hoşuma gidiyor..Bende yeni başladığım için blog işlerine inan bende anlamam..Gizli blog olarak görünüyor olabilir blogum canım..Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)