Sayfalar

15 Mayıs 2012 Salı

Keçe ekmek sepeti

Herkese merhaba..Havalar ısındı,güneş yüzünü gösterdi diye sevinmiştik..Ama son bir kaç gündür bulutlu hatta soğuk havalar yine geldi..Bu hafta sanırım böyle geçicekmiş..Yeni haftaya bol güneşli gireriz inşallah..Birde böyle bir miskinlik,insanın eli kolu kalkmama durumu varki oda ayrı bir konu..Zamanı ise hiç söylemiyorum ,çünki 24 saat yetmiyor bana şu sıralar..Onun için ise akışına bıraktım...Pek kasvetli başladım yazıma kusura bakmayın..Bu sıralar böyle debelenip duruyorum:) Neyse efendim bugün size  ekmek sepetimi getirdim..Sevgili Beste'ye yaptığım ekmek sepeti..Ekmeklerini sağlıklı bir şekilde sunabilsin ve istediği zamanda yıkayabilsin diye cırt cırt bantla kumaş diktim..Ekmek sepetini daha dik durması için ise  2 kat kalıp keçe ile çalıştım..Fuşya rengi çalıştım..Ben pembe ve tonlarına bu sıralar takmış durumdayım bakalım ne zaman vazgeçiçem:) Evet işte pembeli pembeli ekmek sepetimiz:)Herkese sevgiler...




18 yorum:

  1. çok hoş çok güzel süslemeler ile ayrı bü güzelleşmiş
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. canım harika olmuş öncelikle onu söyleyim,rengini bende cok sevdim,cırtcırt detayı süper,kopya cekebilirim belki:) müsadenle tabi,emeğine sağlık
    ayrıca burdada hava aynı güneş gitti yağmurlu bi hava hafif serin toprak kokusu ohh mis:) ben yağmurlu havaları daha cok seviyorum galiba:) Allah sağlık versin,hayatı her mevsimde yaşamak çok güzel aslında:)Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim HobiHuzur'um..Elbetteki kopya çekebilirsin:)Belki benim düşünemediğim farklı bir detayda sen katarsın,bende senden kopya çekerim:)
      Ben yağmurlu,kasvetli havaları pek sevmem,güneşi daha çok severim..Ondan herhalde miskin miskin dolaşıyorum..Sevgiler canım:)

      Sil
  3. Canım harika olmuş bayıldım bnde yapmak istiyorum bir kalıbı faln varmı anltrmısın nasıl yaptığnı tatlım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlayda'cım..Ben bu sepette kalıp kullanmadım..İki kat keçeden yaptım..İlk önce aynı renk keçeden(Sen istersen farklı renkte kullanabilirsin)Boyutunu ne kadar istersen kare kesiyorsun..Ben 25X25 kare kestim..Sonra yine aynı renkten 25x12 cm 4 tane kenar kestim ve bu kenarları kare olan keçeye silikonla yapıştırdım..Üstündeki keçeyi ise 50x50 tabaka keçeden orta kareyi ayarlayıp,yan parçalarınıda ilk kat keçenin yan ölçülerine göre çizip sadece kenar ölçülerinden kesip,kalıp gibi alttaki keçeye silikonla kaplıyorsun..Yan kulakları zaten otomatik şekilde oluşuyor..Tek başına yaptığın zaman yan kulakları sabit tutmakta zorlanabilirsin ben mandalla tutturdum,silikonla yapışınca serbest bıraktım..İnşallah anlatabilmişimdir..

      Sil
  4. Oyyyy çok şeker bayıldım ellerine,emeğine sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş.Özellikle rengine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Güneş..Benim de bu sıralar bu renkler çok hoşuma gidiyor..Sevgiler:)

      Sil
  6. maharetlim o pamuk ellerine sağlık çok güzel olmuş
    :))

    YanıtlaSil
  7. Bloguma Misafir oldugun icin tesekkür ederim canim :)

    YanıtlaSil
  8. harika kardeşler, sizleri hayranlıkla takip ediyorum

    YanıtlaSil
  9. emeğine sağlık canım,çok şirinler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)