Sayfalar

3 Mayıs 2012 Perşembe

Hediyelerim ve Ödülüm:)

İyi geceler efendim...Bugün neşem yerinde..Blogger annelerin Düzenlemiş olduğu hediye etkinliğinde Bal Yanağın Hikayesi blogunun sahibi sevgili Merve ile eşleşmiştik..Merve'cim hediyelerini gönderdi...Hem bana hem kızıma hemde oğluma..Biz hediyelerimizi çok beğendik...Burdan Merve'me çok teşekkür ediyorum...İşte hediyelerimiz...:)
İlk önce paketimiz..Çok şirindi:)



Ve hediyelerimiz:)

 Paketin içinden çıkan not içinde ayrıca teşekkür ederim Merve'cim....


Bir diğer ödülüm ise blogunda paylaştığı güzel lezzetlerle iştahımı kabartan çok sevgili blog arkadaşım bir kase lezzet ten geldi...Beni ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ÖDÜLÜ 'ne layık görmüş..Çok teşekkür ederim..
                                        
                                             ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ÖDÜLÜ


Sevgili arkadaşım ödülün kuralları olduğunu yazmış...Bizede kurallara uymak düşer:)
1-Sizde 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü;


Seçim yapmak çok zor..Bence bu ödül beni izleyen herkese ,beni izledikleri için teşekkür mahiyetinde gitsin.Biraz politik oldu ama ayrım yapamadım:)

2-Ödül aldığını herkese haber vermeniz gerekiyor..


180 izleyiciye ulaşmışım...Hepsine gidip yorum yapmam imkansız..Beni ziyaret edenler ödülünü aldıklarını bana yorum bırakırlarsa sanki daha güzel olur:)


3-Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz..

 *Blogumu yeni açmış olmama rağmen çok  seviyorum
  *Blog sayesinde bir çok arkadaşım oldu..Buna ayrı bir seviniyorum..
 *Üretmeyi ve ürettiklerimi paylaşmayı seviyorum..
 *Çeşitli hobilerle uğraşmak en büyük zevklerim arasında..
 *Bazen çok yoğun oluyorum..Bundan dolayı izlediğim blogları hakkıyla ziyaret edemediğim oluyor..Bunun için herkesin affına sığınıyorum.


 *Kitap okumayı çok severim
 *Hayata hep olumlu tarafından bakarım..


4-Size ödül veren kişiye teşekkür edin..


Bir kase lezzet canım  benide bu ödüle layık gördüğün için  çok teşekkür ederim..


5. Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekliyorsunuz

Ekledim...
















8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Canım bloglar arası bir ödül anladığım kadarıyla..Sevgili bir kase lezzet bana ve benim gibi bir çok bloga bu ödülü net ortamında göndermiş..Bende yine aynı şekilde net ortamında beni izleyen herekse gönderdim:)

      Sil
  2. canım gülegüle kullanın
    beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım.
    Narin arkadaşım.
    Nice ödüllere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım..Evet nice ödüllere:)Sevgiler...

      Sil
  4. çook şirin olmuş yine :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)