Sayfalar

27 Kasım 2017 Pazartesi

Keçe mevsim şeridi (Nurcan)

Yeni bir haftadan herkese merhabalar...İyisinizdir inşaAllah...Haftaya keyifli ve enerjik başlamışsınızdır umarım...Geçen sene  eğitim-öğretim yılında mezuniyet hediyeliklerini,bu eğitim öğretim yılında sınıf kapı süsü ve öğrencilerine Bulut toka-papyon hazırladığım Nurcan Öğretmene bu sefer keçeden mevsimler şeridi hazırladım..Minik öğrencileriyle birlikte güzel günlerde kullanması dileğimle..






.Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda

Sağlıklı,huzurlu,hayırlı,bereketli bir hafta geçirmeniz dileğimle.Sevgiler:)

3 yorum:

  1. Fiyat nedir acaba

    YanıtlaSil
  2. Hocam fiyat öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi günler 0 538 369 16 44 numaralı telefona whatsaptan mesaj gönderirseniz fiyatını öğrenebilirsiniz..Teşekkürler..

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)