Sayfalar

11 Şubat 2015 Çarşamba

Keçe kız bebek şekeri - çubuk süs-doğum günü magneti (Nisa)

Herkese merhabalar,iyisinizdir inşAllah.Dışarıda buz gibi bir hava var,mevlam bu havada dışarda yaşayanlara yardım etsin..

Minik Nisa'nın 2.yaş günü için daha önce burda  anahtarlık yapmıştım,Nisa için birde 2 çeşit çubuk süs yaptım..

Daha önce Melike için fuşya renklisini çalıştığım kızlı çubuk süslerden Nisa için pembe olarak çalıştım..


İkinci olarak  dolgulu kız bebek çubuk süsler çalıştım..


Minik Nisa'nın 2.yaş doğum günü kutlar,ailesiyle birlikte sağlıklı,uzun bir ömür dilerim..Diğer keçe magnet ve çubuk süslerime bakmak isterseniz Burda ve Burda

Bana 0 538 3691644 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan sipariş-İletişim kısmından ulaşabilirsiniz.. Hayırlı akşamlar sevgiler:)



2 yorum:

  1. blogun yeni şeklini çok beğendim Banucuğum bol kazançlı müşterilerin olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Demet'cim,Amin çok sağol canım sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)