Sayfalar

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Sünnet konvoy süsü - Esra

Günaydınlar,hayırlı haftalar olsun herkese..Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..Havalar iyice ısındı,yaz kendini hissettirmeye başladı..Kışın evde bunalan bizlerde kendimizi parklara,bahçelere atmaya başladık..Seviyorum böyle havaları:)
 .Bu ay en çok hazırladığım ürünler arasında yerini aldı konvoy süslerim..Gelin konvoy süsü,sünnet konvoy süsü olmak üzere yaklaşık 5 farklı cemiyete konvoy süsü hazırladım..
En çok rağbet gören,en çok sorulan ürünlerimden biri olan sünnet konvoy süslerimi ,bu kez Esra  hanımın minik oğlu için hazırladım:)


Normalde incilerle süslediğim konvoy süslerini,Esra hanımın isteği üzerine beyaz olanlarına minik nazar boncukları yerleştirdim..


Esra hanımın oğlunun sünneti hayırlı olsun,Allah damatlığınıda ğöstersin..Diğer konvoy süslerime bakmak isterseniz Burda 

Sizde düğün,nişan,nikah gibi özel günlerinizde farklı süslemeler isterseniz 0 538 369 16 44 nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada sayfamın üst kısmında yer alan Sipariş-İletişim bölümünden bana ulaşabilirsiniz..

Yeni haftanın herkese bolluk,bereket,sağlık,mutluluk,huzur ve şans getirmesi dileğimle sevgiler:)

4 yorum:

  1. Bağnu'cum harikasın maşallah sana ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Derya'cım,bendende sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. hep diyorum şimdiki çocuklar çook şanslı :) çok cici olmuşlar bağnucum.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok şanslılar canım,teşekkürler sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)