Sayfalar

21 Nisan 2014 Pazartesi

Keçe Lohusa tacı - Demir

Günaydınlar,hayırlı haftalar olsun herkese..Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..Benim akşamları çalışmakla,gündüzleri gezmekle ,güzel ve verimli bir şekilde geçti..

Demir bebek için yaptıklarımın sonuna geldik..daha önce Demir bebek için yıldız magnet ,isim kapı süsü,takı yastığı,perde-yatak süsü yapmıştım,birde annesine lohusa tacı yaptım..Konseptimiz yıldız ve kral tacı  ağırlıklı olduğu için taçda da iki objeyi bir arada kullandım..




 Ortaya, güzel ve şık bir taç çıktı..Demir paşa'nın sağlıkla dünyaya gelmesini,annesine,babasına,ailesine ve vatanına hayırlı bir evlat olmasını dilerim..

Diğer lohusa taçlarıma bakmak isterseniz BURDA  Sipariş ve bilgi için bana 0538 369 16 44 Nolu telefondan,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada blogumun üst kısmında yer alan sipariş-iletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz..

2 yorum:

  1. önce duaların amin demek lazım.tac çok güzel yine.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Dolunay'cım,sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)