Sayfalar

13 Nisan 2014 Pazar

Keçe bebek şekeri-yıldız (Demir)

Yeni bir haftadan herkese merhabalar..Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..Bahar iyiden iyiye kendini hissettirmeye başladı..Etraf yemyeşil,günlük güneşlik..Bu havaları seviyorum:)

Evet Demir bebek için keçe yıldız magnetler hazırladım..Daha önce burda bir kare paylaştığım yıldız magnetler bitti,çokta güzel oldular.:)



Bizler çok beğendik,sizlerinde beğenmesi dileğiyle..Diğer bebek şekerlerime bakmak isterseniz BURDA ve BURDA

Sipariş ve bilgi için 0538 3691644 nolu telefondan yada kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz..

Hayırlı,bereketi,sağlıklı,huzurlu bir hafta olması dileğiyle sevgiler:)

8 yorum:

  1. Bağnucum her zamanki gibi çok güzeller eline sağlık...
    Canım blogumda anneler günü bahanesiyle bir hediyeleşme etkinliği düzenledim seni de görmekten mutlu olurum. http://znurundunyasi.blogspot.com.tr/2014/04/hediyeleselim-mi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öznur'cum,hemen bakıyorum canım..Sevgiler:)

      Sil
  2. Çook şirin olmuşlar, yıldız çok pozitif geldi bana:) Renk de çom tatlı, ellerine sağlık, ihmal ettim bu aralar :( Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tuba' cım, evet yıldızın rengi çok tatlı bende çok sevdim..Estafurullah canım,bende bu aralar çok fazla ziyaret edemiyorum:( Sevgiler...)

      Sil
  3. kesinlikle çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık canımcım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)