Sayfalar

28 Mart 2014 Cuma

Keçe güllü kapı süsü -Demet

Günaydınlar,hayırlı cuma'lar  olsun herkese..Yine geldik bir haftanın sonunu..Umarım geçtiğimiz hafta anılarınızda güzel bir yer edinmiştir..

 Sevgili Demet için kırmızı güllürle,dore incilerle süslenmiş çok şık bir kapı süsü yaptım.Daha önce kapı süsü ile ilgili  burda bir kare paylaşmıştım..Kapı süsümüz bitti,sevgili Demet'e ulaştı..Çok beğendiğine dair,çok güzel bir telefon aldım Demet'ten..Çok zevk alarak çalıştığım,çok hoşuma giden ,sevgili Demet'in de çok beğendiği güllü kapı süsümüz:)



Kapıya güzel oturması için arka kısmını boş bıraktım..


Sevgili arkadaşım Demet'e kapı süsünü güle güle kullanmasını.misafirlerini güller içinde karşılamasını dilerim..
Güllü kapı süsü farklı renk kombinasyonlarında da çalışılabilir.. Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz burda ve burda
Sipariş ve bilgi için bana 0538 369 16 44 nolu telefondan ,kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden yada blogumun üst kısmında yer alan iletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz..
Cuma'nın bereketi,huzuru,duası üzerinize olsun,sevgiler:)

11 yorum:

  1. gerçekten beğenilmeyecek gibi değil canım eline emeğine sağlık o kadar gülü yapmak hiçde kolay değil.... Demet'te güzel günlerde kullansın inşallah sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öznur'cum,gülleri kalın keçeden yaptım ki daha tok,daha düzgün dursun diye..Evet o kadar gülü yapmak hemde kalın keçeden yapmak kolay değildi ama ortaya çıkan sonuca değdi bence..Sevgiler:)

      Sil
  2. Oooooo, hem kırmızı, hem güllü, hem dore boncuklu :)) Süper Bağnucum, ellerine sağlık, çoook güzel olmuş bu kapı süsü, ben de yapabilir miyim acaba?
    O ortasındaki strafor dışarda satılanlardan sanırım? Bizim kış temalı kapı süsünü kaldırmam lazım artık, dur bi düşüneyim bakalım :)
    Sevgiler çok, öperim çok....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Esen'cim,ortasindaki halka strafordan,dolgulu keçedende yapabilirsin..Artık bahar geldi,kış temalı kapı süsünün kalkma vakti gelmiş..Sende yaparsın canım,hadi bir an önce başla,merakla bekliyorum..teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  3. ama çok güzel olmuş bu iyi günlerde kullansın Demet hanım eline sağlık canım Hayırlı
    cuma'lar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Canan'cım,beğendiğine sevindim,benimde çok hoşuma gitti..Sevgiler:)

      Sil
  4. Muhteşem tek kelimeyle ellerine,emeğine sağlık Bağnu'cum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım,beğenmene sevindim arkadaşım:)

      Sil
  5. canım yoğunluktan ve yorgunluktan yeni girebildim internete çok ama çok güzel gerçekten... eşim bile bayıldı malum erkekler için pek önem arzetmez... emeğine yüreğine sağlık canım kocaman öpüyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çok iyi anlıyorum, benim eşimde çok beğendi Demet'cim..Beğenmene çok sevindim ,güzel günlerde kullanman dileğiyle,misafirlerini güller eşliğinde karşılaman dileğiyle.bende öptüm sevgiler:)

      Sil
  6. kesinlikle çok şık ve zarif olmuş bağnucum.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)