12 Mart 2014 Çarşamba

Ben bugün!!

Merhabalar,güzel günler olsun inşAllah..Ben bugün daha doğrusu bu hafta iki siparişi bir arada götürüyorum..
İki siparişinde ön hazırlıkları yapıldı,sıra süslenmelerine geldi:)

Sevgili Demet'in kırmızı güllü kapı süsü için,güller kesildi,kapı süsü kaplandı sırada süslenmesi var:)


Sevgili Cansu Hanım'ın ise nişanı için çerçeve magnetler kesildi,çerçeve formuna girip süslenmesi kaldı:)


Sizde her türlü özel gününüzde sipariş vermek isterseniz bana  0 538 369 16 44 numaralı telefondan yada kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz..

Hayırlı ve bereketli günler dileğimle sevgiler:)

18 yorum:

  1. Bağnu'cum merakla bekliyorum,kolaylıklar dilerim canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım,bakalım bitmiş halleri nasıl olacak..Sevgiler:)

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım,içim açıldı yine yaptıklarına bakınca,süpersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tuba'cım,sevgiler:)

      Sil
  3. elelrine sağlık cnm güller çok hoş duruyor severek takip ediyorum emekelrini kolay gelsin sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Canan'cım,sevgiler:)

      Sil
  4. çok hoş görünüyorlar sonucu merakla bekliyorum... emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende bitmiş hallerini merakla bekiloyurm..Sevgiler:)

      Sil
  5. Kırmızıya bayıldım ,sonuçları merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bitmiş hallerini merakla bekliyorum,teşekkürler sevgiler Nuray'cım:)

      Sil
  6. Eminim yine harika işler çıkaracak, kolay gelsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Reyhan'cım,sevgiler:)

      Sil
  7. Kırmızının tonuna bayıldım, çok güzel bir kapı süsü çıkacak ortaya ;) Merakla bekliyorum Bağnucum, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Kırmızının tonu çok güzel Esen'cim,teşekkürler sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. canım şimdiden sabırsızlanıyorum çok da merak ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah güzel bir kapı süsü olacak Demet'cim..Beğeneceğini umyorum..Sevgiler:)

      Sil
  10. maşallahın var senin var ya.Rabbim nazarlardan korusun.bittiklerinde çok güzel olacaklar.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Nazar değmesin Alanay'cım:) Teşekkürler sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)