Sayfalar

23 Ocak 2014 Perşembe

Sünnet takı yastığı ve Kına el gülü - Salih & Asrın

Günaydınlar,keyifler yerindedir umarım..Yarın 2013-2014 eğitim öğretim yılının yarıyıl tatiline öğrenciler,öğretmenler ve biz veliler girmiş bulunacağız.Öğrencilerimizin karneleri inşAllah güzeldir,güzel olmayanlarda 2.dönem daha çok çalışıp  sene sonunda güzel bir karneyle gelirler umarım.Öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin bol bol dinlendiği ,enerji depoladığı,bilgilerini tazelediği bir tatil olur inşallah,2.döneme güzel bir başlangıç yaparlar..Şimdiden iyi tatiller:)

Salih ve Asrın kardeşlerin sünnet süslerine kaldığım yerden devam ediyorum..Takı  yastığı ve annelerinin isteği üzerine  kına el gülü yaptım..Konseptimiz beyaz lacivert ve nazar boncuğu süslemeli olunca takı yastığımızda bu doğrultuda oldu..Nazar değmesin diye bol bol nazar boncuğu kullandık:) Salih ve Asrın kardeşlere,takı yastıklarına bol bol para, altın takılması dileğiyle...
Şimdiden herkese hayırlı Cumalar,sevgiler:)


Kına el güllerine daha önce burda oğlumun sünnet kına mum olarak tasarladığım modelden çalıştım.Tabi kına gülleride beyaz lacivert oldu..Gelin kınalarında da sade kırmızı yada kırmızı beyaz olarak düşünülebilir..



 Diğer takı yastıklarıma bakmak isterseniz burda ve burda

Bana kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..

6 yorum:

  1. Bağnu'cum çok güzel olmuş ellerine sağlık.... bayılıyorum senin sünnet ve kına aksesuarlarına bol bereketli satışlar olsun inşallah:))))

    YanıtlaSil
  2. Bağnu'cum çok şık bir yastık olmuş ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. renkler,tasarımları çok ama çok şık olmuş canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)