Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba

Sünnet Kapı Süsü-Ahmet Utku

İyi akşamlar dostlar..Nasılsınız,keyfiniz,sağlığınız,neşeniz yerindedir umarım.Bu gün tüm gün elektrikler kesikti..Akşam geldi..Dolayısıyla sabah gireceğim post bu saate kaldı..
Oğlumun geçen hafta sünnet olduğunu yazmıştım..Sünnet olmadan önce neşesi yerine gelsin,fazla kafasına takmasın diye odasını süsledik.Kapısına da sünnet kapı süsü yaptım..Kapı süsünde kendi ismi de yazınca çok sevindi kuzum..Yaparken, ona yapıyorum diye gelip gelip öptü:) Biz çok beğendik,ziyaretimize gelen misafirlerimiz de çok beğendi..Daha önce malzemeleriyle ilgili Burda bir kare paylaştığım sünnet kapı süsümüz..Herkese sevgiler:)

Oğlumun sünnetinde geçmiş olsuna gelen misafirlere dağıtmak üzere hazırladığım çerçeve magnetler Burda

Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz Burda ,diğer çerçeve magnetlerim ise Burda

12 yorum:

  1. Canımmm ellerine,emeğine sağlık çok şık olmuş çocukların çok şanslı hamarat bir anneleri var:)))
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya'cım..Hamarat anneleri var ama bazen terzi söküğünü dikemediği günler oluyor,bundan dolayıda evde homurdanmalar olmuyor değil..İşte böyle yuvarlanıp gidiyoruz:)Sevgiler..

      Sil
  2. maviş maviş çok hoş olmuş...
    ortasındaki sünnet çocuğuda gözümden kaçmadı :))
    ellerine sağlık canım........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şirine'm..Sünnet çocuğu biblosunu bilerek biraz ufak aldım..Daha zarif dursun diye..Beğenmene sevindim..Sevgiler canım:)

      Sil
  3. Hayırlı olsun oğluşunun sünneti:)Kimbilir ne kadar sevindin,duygulandın:)Kapı süsü çok hoş olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tuba'cım..Evet hem çok güzel,hem çok duygusal,hemde çok gurur verici bir duygu..Seninde oğlun var,inşallah sende yaşarsın bu duyguları canım..Sevgiler:)

      Sil
  4. Artık sünnete bile ne güzel şeyler yapılıyor:)
    Ellerine sağlık:)
    Çok şirin olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çdk teşekkür ederim..Evet sünnete bile çok farklı ve güzel şeyler yapılıyor..Sevgiler:)

      Sil
  5. Oğlunun çok öpüyorum nasılda sevinmiş :) maşallah ona.
    Çok güzel olmuş kapı süsü Banu ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı'cım..Oğlumda Aslı ablasını öpüyor..sevgiler:)

      Sil
  6. ne hoş ne güzelnolmuş tam erkeğe uyan renkler sevdim ben bunu . Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)