Sayfalar

11 Şubat 2013 Pazartesi

Keçe peçetelik-Filiz

Günaydınlar arkadaşlar..Nasılsınız,iyimisiniz.?.Ben iyiyim çok şükür..Evet 2. dönem Eğitim-Öğretim yılına başlamış bulunuyoruz..Öğretmenlerimize,öğrencilerimize ve biz velilere hayırlı uğurlu olsun inşallah..Okulların açılmasıyla bende normal düzenime dönmüş oluyorum böylelikle..Benim gibi okula giden çocuğu olan anneler içinde geçerlidir bu durum tahminimce..Okula giden tüm çocuklarımıza başarılar dilerim..
 Bu sefer ,Filiz hanım için keçe peçetelik yaptm Daha önce Filiz hanım için Keçe peçetelik  ve Kapı süsü yapmıştım..Bu seferki peçeteliğimiz hediye edilecekmiş..Hediye edildiği evde güle güle kullanılması dileğiyle,benim zevkle çalıştığım,Filiz hanım'ında çok beğendiği krem kahve tonlarında keçe peçeteliğimiz..Mutlu haftalar hepinize:)




Diğer keçe peçeteliklerime bakmak isterseniz Burda

17 yorum:

  1. Çok güzel görünüyoor ellerine sağlık...♥

    http://alfabenineharfii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli olmuş, bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,Sevgiler:)

      Sil
    2. üzerindeki kelebek çok güzel bir hava katmış :)
      ellerine sağlık canım...

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim Şirine'm..Sevgiler:)

      Sil
  3. hazır gibi rengi de modeli de süper bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni eğitim yılı hayırlı olur inşallah.Yine güzel bir çalışma ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Mehtap Abla'cım inşallah..Çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  5. Okullar açıldı çocuklar her yerde artık. Hayırlı olsun inşallah bütün çocuklarımız iyi bir ders yılı geçirirler.
    Çok beğeniyorum bu peçetelik modelini, rengini ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş uğur böcekleri de çok şirin:)

    YanıtlaSil
  7. bende uğur böcüklerine bayıldım:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)