Sayfalar

13 Eylül 2012 Perşembe

Gelin bel kuşağı Derya-Serhat

Merhabalar..Keyifler iyidir umarım..Ben biraz rahatsızım..Gündüz temizlik gece sipariş yetiştirmek için çalıştığım için ,yorgunluktan mı neden bilmem ağzım yüzüm şişti,ellerim şişti,vücudumda kırıklık var..İlaç içtim inşallah düzelirim..Neyseki temizliğim bitti..İşlerimide kolayladım mı tamamdır:)
Derya ve Serhat için yaptıklarımı paylaşmaya devam ediyorum..Bu sefer gelin kuşağı yaptım..Gelin kemeride deniliyor..Son dönemlerde klasik kırmızının dışına çıkılmaya başladı.Gelinliğin üzerinde pembeler,lilalar,siyahlar,maviler çok hoş duruyor..Bizim gelin kırmızıdan şaşmadı ama biraz süslü olsun dedi..Yine swarovski taşla isim baş harflerini yaptım,,İğnedenlik,takı kurdelası ile takım olsun diye..
İşte Derya'nın gelin bel kuşağı:) Herkese sevgiler..
Derya ve Serhat için yaptıklarıma bakmak isterseniz Burda BurdaBurda



12 yorum:

  1. oooh desene herşey tamam :))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım..Daha bitmedi,kına sepeti ve tepsisi var sırada..Bitince paylaşıcağım...

      Sil
  2. oy kuzum takacak olana mutluluklar.
    ellerine sağlık yapanın sunanın:)))))

    YanıtlaSil
  3. takana kısmet getirsin inşallah,eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  5. çook güzel bayıldım..Süper:))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş on parmağında on marifet var MaşALLAH ,
    ellerin dert görmesin canım.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada Derya ve Serhat'a bir ömür boyu mutluluklar diliyorum:))

    YanıtlaSil
  8. Amin diyorum Siyah Kuğu'm..Bende mutluluklur dilerim Derya Ve Serhat'a..Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)