Sayfalar

17 Şubat 2012 Cuma

filiz hanımdan güzel bir fikir


 Sevgili Filiz hanımın çok güzel bir etkinliği sizleride davet ederim
http://annesindenkizina.blogspot.com/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00%2B02:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00%2B02:00&max-results=13

 

Daha samimi olalım

Bir kaç gündür düşünüyordum nasıl yapsam diye, seviyorum blogumu ama anlık konuşmalar yapamıyorum soruma anında cevap alamıyorum, kim ne zaman online göremiyorum.
Blogger olan annelerle, henüz anne olmamış bayan bloggerla bir facebook sayfasında toplanalım istiyorum.
Peki neler yapalım bu sayfa da?

1.Sohbetler yapalım, birbirimizi daha yakından tanıyalım.
2.Çocuğunuz mu öksürüyor hemen sayfaya yazalım diğer annelerden anında cevap alalım.
3.Bloglarımızı birbirimize duyuralım, duvarda bloglarımızın linklerini paylaşalım.
4.Yayınladığınız her postu sayfa duvarında paylaşabilirsiniz, böylece daha çok kişi tarafından okunursunuz.
5.Yeni bloggerlarla tanışalım çoğalalım

Ben facebook sayfasını kurdum sizleride bekliyorum daha çok katılım olması ve yeni bloggerlarla tanışmamız için sizde blogunuzda paylaşırsanız çok sevinirim

İşte sayfamızın linki

2 yorum:

  1. desteğiniz için çok teşekkür ederim :) herkesi bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim..Çok güzel bir fikir..Paylaşım için ben size teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)